Lasten lautapeli alkaa pikkuhiljaa valmistua, piirtämäni sienet eivät näytä enää pahasti peniksenpäiltä eikä pelissä seikkailevat eläimet hirvittävän pelottavilta. Monta litraa kahvia ja joka aamu lähden entistä myöhemmin juoksemaan pysäkille kun en jaksa herätä aikaisin. Olen tulossa tosi vanhaksi, sillä inhoan istua linja-autossa sen kaksi tuntia joka päivä. Joskus kyllä törmää hauskoihin ihmisiin busseissa, eräälläkin miehellä on mielestäni omituiset mittasuhteet, muuten pitkä, mutta kädet todella lyhyet, ajattelen aina että pystyykö tuo reppana edes runkkaamaan. Toivottavasti osasin kirjoittaa Kelan opintotukilomakkeen oikein, sillä rahalle on tarvetta. Marilyn Mansonin keikalle tulevat liput myyntiin ensi keskiviikkona, samana päivänä ilmestyy CMX:n uusi albumi, rahaa pitäisi löytyä myös mmfinin t-paitaan, CMX:n joulukuiselle keikalle Foxiaan sekä ehkä myös The Arkin lokakuun keikalle Club Teatrialle.
Oma kämppä on edelleen hakusessa, ainakin kymmeniin eri numeroihin olen soitellut, mutta aina joku on ehtinyt ennen minua varaamaan asunnon tai vuokra osoittautuu liian kalliiksi. Olisi tosi kätevää asua jossain 400-450e/kk kaksiossa jonkun kanssa, Kelalta saisi hyvät tuet siihen, mutta kun se oma rauha ja oma tila ja omat päätökset ja muutenkin itsekäs ajattelu sopii minulle.
Töissä alkaa olla ihan mukavaa, tänään sain 6 CD-levyä arvosteltavakseni, tosin mitään ei saa haukkua kovin pahasti sillä pikkuteinit saattavat suutahtaa ja lähettää toimitukseen vaikkapa kirjepommin. Mitenhän kertoa kauniisti Nakedin albumista? "Kyllähän tällä pikkutytön pöksyt kosteaksi saa, mutta minä saan naamalleni pettyneen hymyn".